Support Medewerker Preventie & Verzuim

24 uur | MBO/HBO | 13e maand

ArboNext groeit hard en daarom zijn we op zoek naar een gedreven Support Medewerker die gaat meebouwen aan dé arbodienst voor het MKB! Krijg je energie van een organisatie in ontwikkeling? Ben je accuraat, klantgericht en in staat het overzicht te bewaren? En ben je (minimaal) 24 uur beschikbaar? Dan zijn we op zoek naar jou!

Wat ga je bij ons doen?

Als Support Medewerker Preventie & Verzuim ben je de rechterhand van de verzuimcoach en bedrijfsarts. Onze aangesloten werkgevers hebben een vaste verzuimcoach die fungeert als sparringpartner op het gebied van preventie en (dreigend) verzuim. Om te zorgen dat de verzuimcoaches zich kunnen focussen op preventie en verzuimbegeleiding wordt de support medewerker ingezet. Jij dus!

  • Je plant de bedrijfsartsconsulten, vraagt medische informatie op bij behandelaren, schakelt met de juiste providers of beantwoord vragen over een interventie. Je bent een onmisbare schakel binnen de organisatie.
  • Dagelijks verwerk je e-mails over offertes, facturen en klantinventarisaties.
  • Je verzorgt en plant de overleggen voor collega’s met providers, kerndeskundigen, stakeholders en klanten.
  • Je bent het visitekaartje van ArboNext en het eerste telefonische aanspreekpunt voor werkgever en werknemer.
  • Je beantwoordt vragen over onze dienstverlening, begrijpt de klant en helpt de klant met de juiste vervolgacties bij verzuimbegeleiding en betrekt de verzuimcoaches waar nodig.

Wat neem je mee?

  • Je beschikt over MBO/HBO werk- en denkniveau en je hebt meerdere jaren ervaring in een functie waarin je niet alleen een ondersteunende rol had maar ook als 1e aanspreekpunt fungeerde, zowel voor klanten als collega’s.
  • Je hebt een flexibele instelling en je bent goed in de omgang met mensen (empathisch).
  • Ook beschik je over sterke mondelinge- en communicatieve vaardigheden, je staat bekend om je improvisatietalent en je bent zorgvuldig van aard.
  • Ervaring binnen de arbo- en verzuimbranche (incl. verzuimregistratiesystemen) is een pré.

Dit bieden wij jou:

  • Goede arbeidsvoorwaarden, waaronder een 13e maand, 27 vakantiedagen, korting op verzekeringsproducten, een goed pensioenregeling en een budget om het thuis werken zo comfortabel mogelijk te maken.
  • Een uitdaging waarbij je impact kan maken met je expertise en de mogelijkheid bij te dragen aan het succes van onze dienstverlening. Uiteraard met hierin je eigen ontwikkeling niet uit het oog te verliezen.
  • Een centrale werkplek in Nederland, dichtbij het station van Amersfoort en de mogelijkheid thuis te werken.
  • Een betrokken ondernemingsraad en actieve personeelsvereniging, die regelmatig gezellige activiteiten organiseert. Dit wel met in achtneming van de regels omtrent het Covid19-virus.

Heb je interesse?

Neem dan contact met ons op! Stuur je CV en motivatiebrief naar Marc Houtman, manager ArboNext, via m.houtman@arbonext.nl. Heb je nog vragen over de vacature? Neem dan ook gerust contact op met Marc Houtman via 06 – 23 70 09 77.

Wij stellen het niet op prijs als andere bedrijven op deze vacature reageren om hun diensten aan te bieden.