Relatiebeheerder preventie & verzuim

minimaal 28 uur | HBO | 13e maand

ArboNext groeit hard en daarom zijn we op zoek naar een gedreven relatiebeheerder die gaat meebouwen aan dé nieuwe arbodienst voor het MKB! Krijg je energie van een organisatie in ontwikkeling, ben je accuraat, commercieel en ben je in staat om in een dynamische omgeving het overzicht te bewaren? Ben je minimaal 28 uur beschikbaar? Dan zijn we op zoek naar jou!

Wat ga je bij ons doen?

Als relatiebeheerder preventie en verzuim ligt je kracht en focus voornamelijk in het beheren van het klantencontact. Je bent het eerste aanspreekpunt voor nieuwe en bestaande klanten (werkgevers) met vragen over onze dienstverlening. Onze klanten hebben een vaste verzuimcoach die fungeert als een sparringpartner op het gebied van preventie en (dreigend) verzuim. Zij signaleren vaak de eerste behoeftes van klanten. Hier ga jij verder mee aan de slag door te onderzoeken op welke manier ArboNext de klant optimaal kan ondersteunen. In deze rol:

  • Verwerk je dagelijks verzoeken zoals offertes en vragen over rapportages;
  • Inventariseer jij de klantbehoeftes en geef je hier invulling aan. Hierbij ligt de administratieve afhandeling volledig in jouw handen. Denk aan het verwerken van klantgegevens in het werkgeversportaal.
  • Onderzoek jij op welke manieren wij klanten optimaal kunnen ondersteunen als gevolg van de behoeftes die verzuimcoaches opvangen in gesprekken met werkgevers;
  • Ondersteun je de manager van ArboNext bij de voorbereiding op afspraken en bewaak je de opvolging;

Wat neem je mee? 

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau;
  • Ook beschik je over sterke mondelinge- en communicatieve vaardigheden, je karakter kenmerkt zich door je improvisatietalent en je bent zorgvuldig van aard;
  • Ervaring binnen de arbo- en verzuimbranche is een pre;
  • Goede beheersing van Office 365 en kennis van Exact online is een pre.

Wat bieden wij?

Als relatiebeheerder word je onderdeel van een snelgroeiende en ambitieuze organisatie. De bijdrage die je levert waarderen wij en daarom bieden we je:

  • Goede arbeidsvoorwaarden, waaronder een 13e maand, 27 vakantiedagen, korting op verzekeringsproducten, een goed pensioenregeling;
  • Een uitdaging waarbij je impact kan maken met je expertise en de mogelijkheid om bij te dragen aan het succes van onze dienstverlening. Uiteraard met hierin je eigen ontwikkeling niet uit het oog te verliezen;
  • Een centrale werkplek in Nederland, dicht bij het station van Amersfoort en de mogelijkheid om thuis te werken;
  • Een budget om het thuiswerken zo comfortabel mogelijk te maken;
  • Een betrokken ondernemingsraad en actieve personeelsvereniging, die regelmatig gezellige activiteiten organiseert.

Over ArboNext

ArboNext is dé arbodienst voor het MKB en is onderdeel van Nedasco BV. Wij helpen werkgevers met het vergroten van de inzetbaarheid van hun werknemers en begeleiden hen bij de uitvoering van de Arbowet.

ArboNext is een dynamische en informele organisatie met een ondernemende cultuur. Wij geven onze mensen daarom volop ruimte en verantwoordelijkheden om hun ambities te realiseren. Met eigen initiatief kan je echt je stempel drukken. Geen traditionele arbodienst, maar een organisatie waarbij klantgerichtheid ook echt de ruimte krijgt. Het kantoor van ArboNext bevindt zich in hartje Amersfoort, op loopafstand van de binnenstad en het centraal station. Dat maakt een wandeling tijdens de lunch of overleg nog gezelliger.

Heb je interesse?

Neem dan contact op voor een kennismaking. Wil je direct je CV en motivatie toesturen? Dat kan naar g.huiting@nedasco.nl.

Heb je eerst nog vragen? Neem dan gerust telefonisch contact op met Marc Houtman, Manager ArboNext, via telefoonnummer 06 237 00 977.

We stellen het niet op prijs als andere bedrijven op deze advertentie reageren om hun diensten aan te bieden.