Junior Verzuimcoach

32-40 | HBO | 13e maand

Wij zijn op zoek naar een Junior Verzuimcoach met een groot gevoel voor empathie om ons team te versterken! Krijg je energie van een organisatie in ontwikkeling en ben jij 32 tot 40 uur per week beschikbaar? Lees dan snel onderstaande vacature verder.

Wat ga je doen?

Als Junior Verzuimcoach ben jij het vaste aanspreekpunt van werknemer en werkgever bij de re-integratiestart. Je fungeert als sparringpartner op het gebied van (dreigend) verzuim. Je coacht werknemer en werkgever bij het uitvoeren van het re-integratie advies. Je wordt intern opgeleid om het verzuimproces van A-tot-Z te begeleiden binnen de gestelde kaders van taakdelegatie. De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:

  • Het verzamelen van belangrijke (medische en niet-medische) informatie tijdens de triage gesprekken met werknemers voor de probleemanalyse (of een bijstelling hiervan);
  • Het uitstippelen van de meest geschikte route om een werknemer terug te laten keren op de werkvloer;
  • Het coördineren van interventies die leiden tot snellere werkhervatting;
  • Het adviseren van werkgevers en werknemers, gevraagd én ongevraagd;
  • Het begeleiden van verzuimsituaties en het vaststellen van beïnvloedingsmogelijkheden om verzuim te voorkomen of te verminderen;
  • Het leveren van een bijdrage aan het ontwikkelen van de belangrijkste processen binnen een organisatie en het verzuimregistratiesysteem.

Wie ben jij?

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding in de richting HRM of Psychologie en hebt minimaal 1 jaar ervaring.
  • Je bent empathisch, nauwkeurig en beschikt over uitstekende Nederlands schriftelijke en mondelinge communicatie.
  • Je bent leergierig en bent op zoek naar een zelfstandige rol, waarin je met de juiste begeleiding kan groeien.

Wat bieden wij?

Als Junior Verzuimcoach word je onderdeel van een snelgroeiende en ambitieuze organisatie. Jouw bijdrage waarderen wij en daarom bieden we je:

  • Goede arbeidsvoorwaarden, waaronder een 13e maand, 27 vakantiedagen, korting op verzekeringsproducten, een goed pensioenregeling en een budget om het thuis werken zo comfortabel mogelijk te maken.
  • Een uitdaging waarbij je impact kan maken met je expertise en de mogelijkheid bij te dragen aan het succes van onze dienstverlening, maar zonder jouw eigen ontwikkeling uit het oog te verliezen.
  • Een centrale werkplek in Nederland, dichtbij het station van Amersfoort en de mogelijkheid thuis te werken.
  • Een betrokken ondernemingsraad en actieve personeelsvereniging, die regelmatig gezellige activiteiten organiseert. Dit wel met in achtneming van de regels omtrent het Covid19-virus.

Over ArboNext

ArboNext is dé arbodienst voor het MKB en is onderdeel van Nedasco B.V. Wij zijn een dynamische en informele organisatie met een ondernemende cultuur. Wij geven onze mensen daarom volop ruimte en verantwoordelijkheden om hun ambities te realiseren. Met eigen initiatieven kan je echt je stempel drukken. Geen traditionele arbodienst, maar een organisatie waarbij klantgerichtheid ook echt de ruimte krijgt. Het kantoor van ArboNext bevindt zich in hartje Amersfoort, op loopafstand van de binnenstad en het centraal station Amersfoort. Dat maakt een wandeling tijdens de lunch of overleg nog gezelliger.

Heb je interesse?

Neem dan contact met ons op! Stuur je CV en motivatiebrief naar Marc Houtman, manager ArboNext, via m.houtman@arbonext.nl. Heb je nog vragen over de vacature? Neem dan ook gerust contact op met Marc Houtman via 06 – 23 70 09 77.

Wij stellen het niet op prijs als andere bedrijven op deze vacature reageren om hun diensten aan te bieden.